بورس تحصیلی دولت روسیه 2021-2020

به گزارش «تارنمای رایزنی علمی و سرپرست دانشجویان در کشورهای روسیه، بلاروس، اوکراین و آسیای میانه» و پیرو مذاکرات با سفارت فدراسیون روسیه تعدادی بورس در مقاطع تحصیلات تکمیلی (ترجیحا دکتری) برای متقاضیان ایرانی اختصاص یافته است. بر همین اساس و بنا به سیاست های اعطایی بورس دولت های خارجی علاقمندان می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی:

https://future-in-russia.com/

نسبت به ثبت نام اولیه در رشته ها و دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری(grad.saorg.ir) و رشته ها و دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی (edd.behdasht.gov.ir) اقدام نمایند.

شایان‌ذکر است پس از ثبت‌ نام در سامانه فوق الذکر، ضروری‌ است متقاضیان از طریق سامانه اطلاع ‌‌رسانی اداره‌کل بورس و اعزام دانشجویان به آدرس Scholarship.Saorg.ir نسبت به ثبت‌‌نام در سامانه جامع امور‌دانشجویان )سجاد (Portal.saorg.ir – و متقاضیان رشته های علوم پزشکی، نسبت به تکمیل فرم شماره 1 (پیوست فرم 1) و ارسال به نشانی صندوق ‌الکترونیـکیeda@behdasht.gov.ir  تا ساعت 24:00 مورخ 18 اسفندماه 1398 برابر با 8 مارس 2020 اقدام نمایند‌.

علاقمندان به استفاده از این بورس می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت فرم های مربوطه به «تارنمای رایزنی علمی و سرپرست دانشجویان در کشورهای روسیه، بلاروس، اوکراین و آسیای میانه» مراجعه نمایند.