دستور العمل صدور گواهی لاتین فرصت مطالعاتی دانشجویان

با عنایت به هماهنگی­های انجام شده در مورد سفرهای خارجی دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی، خواهشمند است موارد ذیل در زمان ارسال درخواست گواهی اشتغال به تحصیل لاتین جهت استفاده از فرصت مطالعاتی مد نظر قرار گیرد.

لازم است تمامی مدارک از طریق سیستم اتوماسیون فرستاده شود. در صورت ارسال دستی مدارک، به درخواست ترتیب اثر داده نخواهد شد.

به منظور عدم تضییع حقوق دیگران، می­‌بایست نامه درخواست صدور گواهی اشتغال به تحصیل لاتین در حداکثر زمان ممکن قبل از سفر به این مدیریت ارسال گردد.

برای پیگیری روند صدور گواهی لاتین و به منظور سهولت دانشجویان، تنها با شماره تلفن 29903183 تماس حاصل نموده و از حضور فیزیکی قبل از هماهنگی تلفنی خودداری گردد.

برای سفرهای علمی، مدارک ذیل تهیه شده و به صورت اتوماسیونی ارسال گردد:

الف) درون فایل متن درخواست صدور گواهی، نوع سفر علمی اعم از بازدید، فرصت مطالعاتی یا … با ذکر جزییاتی همچون عنوان مقاله و کنفرانس و … ذکر شود.

ب) درخواست صدور گواهی اشتغال به تحصیل لاتین برای سفرهای علمی می­بایست از سوی یکی از معاونت‌های پژوهشی یا آموزشی دانشکده و با تایید معاونت دیگر به این مدیریت ارسال گردد.

ج) به پیوست اسکن گواهی اشتغال به تحصیل فارسی ماخوذه از سیستم گلستان با قید «جهت ارائه به دفتر همکاریهای علمی بین‌المللی»، اسکن پاسپورت و اسکن مستندات لازم متناسب با نوع درخواست که در نامه به سفارت می تواند قید شود؛ مثل تصویر نامه پذیرش مقاله یا فرصت مطالعاتی، نام مقاله، و موارد مشابه. به این مدیریت ارسال گردد.

د) جهت سهولت ارتباط دفتر با مبدا درخواست و اعلام نقصی احتمالی مدارک، لطفاً اطلاعات تماس با دانشکده/ پژوهشکده و همچنین اطلاعات تماس شخص درخواست کننده در ذیل نامه (یا به صورت یک سند پیوست شده) ذکر گردد.

همچنین متذکر می­شود ارسال درخواست صدور گواهی اشتغال به تحصیل لاتین از سوی دانشکده هاف پزوهشکده ها، مراکز و سایرزیرمجموعه های دانشگاه شهید بهشتی به منزله تایید سفر دانشجو بوده لذا این مدیریت پس از صدور گواهی لاتین، در خصوص مسائل آموزشی دانشجویان هیچگونه مسئولیتی نخواهد داشت.