اطلاعیه برگزاری کارگاه آموزشی بین المللی مدیریت مالکیت فکری با همکاری NAM S&T Centre و ASRT

به گزارش مدیریت همکاری‌های علمی بین‌المللی دانشگاه شهید بهشتی، کارگاه آموزشی بین المللی مدیریت مالکیت فکری، با عنوان:
International Virtual Training Workshop on ‘Capacity Building in Developing Countries in the Management of Intellectual Property Rights (IPR) and Geographical Indications (GI)’, 11-12 November 2020
در روزهای 21 و 22 آبان ماه 1399 برگزار خواهد شد.
به نقل از سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران، این رویداد با همکاری مشترک مرکز علوم و فناوری کشورهای در حال توسعه و غیر متعهد (NAM S&T Centre) و آکادمی علمی پژوهش و فناوری (ASRT) در مصر به صورت مجازی برگزار خواهد شد. علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به تارنمای مرکز علوم و فناوری کشورهای در حال توسعه و غیر متعهد مراجعه نموده یا این فایل را مطالعه نمایند.
شایان ذکر است که متقاضی شرکت در این برنامه بایستی دارای زمینه شغلی و تجربیات مرتبط با موضوع برنامه بوده و تسلط کامل به زبان انگلیسی داشته باشد. لذا با توجه به الزام تایید مدارک و امضای برگ ثبت نام توسط سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران به عنوان محور ملی مرکز علوم و فناوری NAM در ایران، لازم است متقاضیان واجد شرایط شرکت در این دوره به همراه فرم تکمیل شده دوره، رزومه علمی و نامه تاییدی از سوی مدیریت همکاری‌های علمی بین‌المللی تا قبل از 3 آبان ماه 1399 مدارک را به سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران ارسال نمایند.

فرم ثبت نام 1

فرم ثبت نام 2