همکاری با وزارت نیرو درکمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی و تجاری ایران و روسیه

به گزارش مدیریت همکاری‌های علمی بین‌المللی دانشگاه شهید بهشتی، نشست مشترک رییس مرکز آموزش‌های تخصصی و مدیر همکاری‌‎های علمی بین‌المللی دانشگاه با دکتر میرزاخانی دستیار ویژه وزیر نیرو در امور کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی وتجاری ایران و روسیه، در روز شنبه 18 بهمن ماه 1399 بصورت حضوری-ویدیویی برگزار شد.

در این دیدار که موضوع “ظرفیت‌های همکاری طرفین” مورد بررسی قرار گرفت، دکتر کریمیان مدیر همکاری‌های علمی بین‌المللی، از طریق ارتباط ویدئویی در خصوص همکاری‌های علمی، آموزشی، پژوهشی و فناوری دانشگاه به عنوان مرجع ملی همکاری‌های علمی با روسیه و دکتر رشیدی رییس و آقای سنجربیگی مدیر ارتباط با صنعت مرکز آموزش‌های تخصصی دانشگاه نیز در خصوص ظرفیت‌های آموزش تخصصی در فعال‌سازی همکاری‌های اقتصادی و تجاری با کشور روسیه توضیحاتی ارائه کردند.

همچنین دکتر میزراخانی در خصوص ظرفیت‌های اقتصادی و تجاری همکاری با اوراسیا و ضرورت ورود منسجم دانشگاه‌ها برای رفع نیاز‌های علمی دستگاه‌های اجرایی در این حوزه مطالبی ارایه نمود.  با توجه به اهمیت جایگاه دو طرف در ارتباط علمی، اقتصادی و تجاری با کشور روسیه،  توافقاتی به منظور همکاری نزدیک و مستمر به منظور اجرایی نمودن مباحث مطرح شده صورت پذیرفت.