نشست مشترک هیئت نمایندگان منطقه قفقاز روسیه با اعضای هیئت علمی و دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد

هیئتی از نمایندگان منطقه قفقاز روسیه به منظور توسعه همکاری‌های علمی و بین‌المللی، یازدهم اردیبهشت 1403 با حضور در دانشگاه شهید بهشتی با اعضای هیئت علمی و دانشجویان دیدار و گفت‌وگو کردند.
براساس اعلام مدیریت همکاری های علمی و بین المللی دانشگاه، واتینوا نماینده سازمان همکاری های علمی روسیه در تهران و آقایان کاسکالف، کاچیسکف، دمکین و الهی در راستای توسعه همکاری های علمی و بین المللی در نشست مشترکی در تالار ناصر خسرو دانشکده ادبیات و علوم انسانی با حضور دکتر ابطحی مدیر همکاری های علمی و بین المللی، دکتر شیخی مدیر گروه زبان روسی و تعدادی از دانشجویان شرکت کردند.
در این نشست دکتر ابطحی ضمن تشکر از حضور مهمانان از کاسکالف، نماینده بخش آموزش در امور جوانان و آموزش منطقه  قفقاز روسیه درخواست نمود که که در خصوص معرفی منطقه قفقاز برای دانشجویان سخنانی را ایراد کند.
کاسکالف پس از معرفی منطقه قفقاز و دانشگاه‌های آنان، اعلام نمود که جشنواره آموزشی با حضور دانشجویان خارجی در قفقاز برگزار خواهد شد که هزینه آن توسط میزبان تامین م‌ شود. او از دانشجویان درخواست کرد که در صورت تمایل در این جشنواره شرکت نمایند.

در انتها ایشان به پرسش های دانشجویان پاسخ دادند.