برگزاری دهمین نمایشگاه بین المللی Edu Trac کشور عمان

به گزارش مدیریت همکاری‌های علمی بین‌المللی، وزارت علوم تحقیقات و فناوری اعلام نموده است دهمین نمایشگاه بین المللی “ Edu Trac  عمان” برای آموزش عالی ،آموزش و توسعه شغلی در بازه زمانی 30مهر لغایت  2 آبان 1402 (22 الی 24 اکتبر 2023) درمرکز همایش ها و نمایشگاه بین المللی عمان (مسقط)  برگزار خواهد شد.

این نمایشگاه زیر نظر وزارت آموزش عالی، تحقیقات و نوآوری، وزارت آموزش و پرورش و مرکز راهنمایی شغلی و مشاوره دانشجویی عمان برگزار می شود.  نمایشگاه مذکور فضایی مناسب برای جذب دانشجویان عمانی است که علاقمند به تحصیلات در خارج از عمان هستند. همچنین بر دوره ها، بسته های آموزشی، روش های یادگیری نوآورانه با هدف توسعه مهارت ها تمرکز دارد و به دنبال شبکه سازی و تبادل دانش بین دانشجویان و مشاوران شغلی شرکت کننده در نمایشگاه است.

دانشگاه های ایرانی مورد تایید وزارت آموزش عالی، تحقیقات و نوآوری عمان در هماهنگی با وزارت علوم، تحقیقات و فناوری جمهوری اسلامی ایران می توانند برای شرکت در این نمایشگاه و رزرو غرفه یا کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه شرکت در این رویداد، می توانند با مدیریت نمایشگاه به شماره 0096894041616 و یا آدرس ایمیل  jenitha.martin@alnimrexpo.com تماس حاصل نمایند.

همچنین علاقمندان جهت ورود به وب سایت نمایشگاه می توانند به این لینک مراجعه نمایند.