دستور‌العمل صدور گواهی لاتین دانشجویان

با عنایت به هماهنگی­‌های انجام شده در مورد سفرهای خارجی دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی، خواهشمند است موارد ذیل در زمان ارسال درخواست گواهی اشتغال به تحصیل لاتین و پس از آن مد نظر قرار گیرد:

  • صدور گواهی لاتین از طرف مدیریت همکاری‌های علمی بین‌المللی صرفاً بر اساس ارسال درخواست رسمی دانشکده/پژوهشکده/مرکز از طریق سامانه اتوماسیون اداری امکان پذیر می‌باشد. لذا به درخواست‌های ارسال شده از طریق ایمیل، به صورت حضوری یا سایر پلتفرم‌ها ترتیب اثر داده نخواهد شد.
  • درون فایل متن درخواست صدور گواهی لاتین، می‌بایست نوع اعزام اعم از فرصت مطالعاتی، بازدید علمی، شرکت در کنفرانس و … با بیان جزییاتی همچون عنوان مقاله و کنفرانس و … ذکر شود.
  • درخواست صدور گواهی اشتغال به تحصیل لاتین برای سفرهای علمی می­بایست از سوی رئیس، معاون پژوهشی و یا معاون آموزشی دانشکده/پژوهشکده/مرکز به این مدیریت ارسال گردد.
  • در پیوست نامه ارسالی، می بایست اسکن گواهی اشتغال به تحصیل فارسی ماخوذه از سیستم گلستان با قید «جهت ارائه به مدیریت همکاری‌های علمی بین‌المللی»، اسکن صفحه اول پاسپورت متقاضی و اسکن دعوتنامه دانشگاه یا موسسه مقصد ضمیمه شوند.
  • صدور گواهی‌های لاتین صرفاً اختصاص به دانشجویان در حال تحصیل دانشگاه داشته و صدور گواهی مشابه برای فارغ‌التحصیلان دانشگاه از سوی این مدیریت امکان‌پذیر نمی‌باشد.
  • مدیریت همکاری‌های علمی بین‌المللی برای انواع درخواست‌های گواهی لاتین، قالب‌هایی را در تعامل با ارکان حقوقی دانشگاه تنظیم نموده که همگی جامع و کامل می‌باشند. لذا امکان درج اطلاعات اضافی خارج از قالب نامه‌ها وجود نخواهد داشت.
  • جهت سهولت ارتباط دفتر مدیریت با مبدا درخواست و اعلام نقصی احتمالی مدارک، لطفاً اطلاعات تماس با دانشکده/ پژوهشکده/مرکز و همچنین اطلاعات تماس شخص درخواست کننده در ذیل نامه یا به صورت یک سند پیوست شده ذکر گردد.
  • به دلیل حجم بالای درخواست‌های اعضای هیات علمی و دانشجویان، اهمیت بررسی دقیق مدارک، همچنین به منظور عدم تضییع حقوق دیگران، می‌‌بایست نامه درخواست صدور گواهی اشتغال به تحصیل لاتین در حداکثر زمان ممکن قبل از سفر به این مدیریت ارسال گردد. لذا این مدیریت به درخواست‌هایی که در موعد مناسب قبل از اعزام ارسال نشوند ترتیب اثر نخواهد داد.
  • ارسال درخواست صدور گواهی اشتغال به تحصیل لاتین از سوی دانشکده/پژوهشکده/مرکز به منزله تایید سفر متقاضی بوده و لذا این مدیریت پس از صدور گواهی لاتین، در خصوص مسائل آموزشی دانشجویان هیچگونه مسئولیتی نخواهد داشت.

تلفن تماس دفتر مدیریت همکاری‌های علمی بین‌المللی: 29902265