فراخوان مقاله پنجمین کنفرانس علمی بین‌المللی روابط ایران و گرجستان

فراخوان مقاله پنجمین کنفرانس علمی بین‌المللی روابط سیاسی، اقتصادی و فرهنگی ایران و گرجستان اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، دانشگاه بین‌المللی قفقاز گرجستان، مرکز علمی ـ تحلیلی روابط ایران و گرجستان و رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در گرجستان، پنجمین کنفرانس علمی بین‌المللی روابط سیاسی، اقتصادی و فرهنگی ایران و گرجستان» را در تاریخ 29 ماه اکتبر2020 مصادف با  8 آبان‌ماه به سه زبان انگلیسی، گرجی و فارسی به صورت حضوری برگزار می‌کنند.

در صورت تشدید وضعیت همه گیری و شیوع مجدد ویروس کرونا در کشور گرجستان در زمان پیش بینی شده برای کنفرانس، این برنامه به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

بدین وسیله از کلیه علاقه‌مندان به ارائه مقاله در این همایش دعوت می‌شود، مقالات خود را در محورهای همایش بشرح زیر به دبیرخانه ارسال کنند:

محورهای کنفرانس در زمینه مطالعات ایرانشناسی

حوزه‌های روابط فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و امنیتی ایران و گرجستان، ارتباطات میان فرهنگی، روابط ادبی دو کشور ، مسائل زبان و ادبیات فارسی، زبان‌شناسی، تاریخ ادیان و مناسبات بین ادیانی، فلسفه ایرانی، هنر، تاریخ، باستان‌شناسی، قوم‌شناسی، مردم شناسی و روابط دوجانبه، چندجانبه بین‌المللی و منطقه‌ای و همچنین مسائل قفقاز جنوبی و منطقه خاورمیانه است.

مهلت ثبت نام کنفرانس و ارسال خلاصه مقاله : 10 اکتبر 2020 مصادف با 19 مهر ماه 1399

مهلت ارسال اصل مقاله : 18 اکتبر2020 مصادف با 27 مهرماه 1399

زمان افتتاحیه و برگزاری کنفرانس : 29 اکتبر2020 مصادف با 8 آبان ماه 1399

شرکت کنندگان باید خلاصه مقاله و همچنین اصل مقاله خود را به آدرس ذیل ارسال کنند:

georgia.iran@ciu.edu.ge   maia-maiko@mail.ru

مقالات کنفرانس در مجموعه مقالات کنفرانس منتشر و به شرکت کنندگاه کنفرانس گواهینامه را اعطا خواهد شد. مدت ارائه چکیده مقاله در کنفرانس 10 دقیقه و زمان پرسش و پاسخ ۵ دقیقه پیش بینی شده است.

همچنین، در صورت برگزاری کنفرانس به صورت آنلاین، نوع نرم افزارکاربردی کنفرانس و ساعت افتتاحیه متعافباً اطلاع رسانی خواهد شد و برای شرکت کنندگان نیز گواهی ارائه مقاله صادر و ارسال خواهد شد.

کسب اطلاعات بیشتر در تارنمای سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی